14 december, 2015

De kerstboom

Wij hebben een kerstboom wat opzich al heel bijzonder is. 
Maar het leek me wel leuk een keer. 
Op zolder hadden wij nog een aantal ballen liggen, zilver mat. Moet kunnen toch ?
Maar toch toen ik alles had staan was ik echt niet enthousiast. Werd er mega onrustig van. 
De boom stond in het hoekje naast de tv weggedrukt en het is toch zonde als je zoveel ruimte hebt je boom te verstoppen. Zo ben ik vandaag alles gaan veranderen, 
Yfke's speelgoed verstopt in de tv kast (scheelt weer een hoop kleur)

We hebben witte ballen gekocht en ben aan de slag gegaan met een zwarte stift.
Ik heb voor de ballen gebruik gemaakt van verschillende patronen, stip / streep maar ook letters.
Op de kleine ballen staan nu de letters K E R S T en voor Yfke een Nijn.

Het staat super leuk nu, ik ben helemaal tevreden met onze boom en 
kan rustig op de bank zitten kijken naar het prachtige ding! 

Hoe hebben jullie je boom ?
















Geen opmerkingen:

Een reactie posten