08 maart, 2018

Opnieuw voorstellen

Lieve volgers,

Het is gewoon beschamend als ik naar de datum van mijn laatste post kijk. 
Dus ik zal mij bijna opnieuw moeten voorstellen. 

Wel is het daarom heel interessant, want des te meer inspiratie en verhalen ik te vertellen heb.
Natuurlijk ga ik dat niet allemaal in een keer doen.

Als eerste ga ik je vertellen over mijn toffe kindjes. 
Vanaf het moment dat ik gestopt ben met bloggen ben ik bevallen van een tweeling. 
Liam & Sem
Twee super stoere jongens!



We zijn nu een gezin van 5, dit was natuurlijk wel even wennen en het duurde ook even voor we ons
ritme gevonden hadden maar nu de jongens alweer 15 maand zijn begint alles goed te lopen.
Haha, ja we hebben hier wel even voor nodig gehad. 
Ook nu ze zelfstandiger worden en al een beetje beginnen te lopen wordt het 'makkelijker'.
Maar wat is het heerlijk en gezellig met elkaar en ze doen het allemaal echt super goed.


Ik vind het ontzettend leuk om weer lekker te gaan bloggen, 
dus ik probeer zo snel mogelijk een nieuwe blog online te hebben & jullie weer te inspireren met van alles!

Tot snel, heel veel liefs 
Imke


Geen opmerkingen:

Een reactie posten